24 May 2011

TIPS Mudah Mencari Serial Key


Korang semua pernah guna tak software apa-apa yang trial version? Kebiasaannya dalam tempoh sebulan je boleh pakai yang free ni kan. Lepas sebulan tu software tu mesti mintak no seriel key dan korang mesti kena beli yang full version . Nak tahu tak macam mana nak dapatkan seriel key tersebut? Bagi yang belum tahu tu, Maghi sini aku nok ghoyak ko mung..
Mudoh jah. Korang hanya perlu search di google saja.. Tapi nak search seriel key tu mesti ada cara dia. Bila korang search kat google tu google akan buat saringan untuk cari keyword yang betul-betul sesuai dengan seriel key yang korang cari tu.



Ok, sebagai contohnya kalau korang nak cari seriel key bagi e-kamus, korang hanya perlu taip e-kamus kemudian di ikuti dengan 94FBR. Ingat ya 94FBR. Ini kod yang keyword bagi seriel key kat google.
Contoh yang lainnya kalau korang nak cari no seriel key untuk window XP Pro atau window 7 pun boleh. Tapi korang perlu hati-hati mungkin ada beberapa seriel yang mempunyai virus yang disebarkan oleh orang yang tak bertanggungjawab. Pandai la korang pilih ye yang mana rasa selamat. Se eloknya korang guna lah . Kapersky Internet Security. Kapersky Internet Security ni dapat filter web yang mempunyai virus dan seterusnya dapat mengelakkan korang tersalah bukak web yang ada virus. Tapi kalau korang da ada antivirus lain xde masalah pun ok.


Faham ke tak dengan  tips aku cerita kat atas tu?hehehe. Aku ni tak reti sangat bab-bab nak mengajar orang tapi aku boleh cuba tuk jadi terbaik. Bagi yang tak faham tu aku bagi satu lagi contoh kalau korang nak seriel key number bagi window 7. Ok, Di search bar korang tu, korang taip seperti ni “window 7 Professional” 94FBR.
Selamat Mencuba. :)

0 comments:

Patterned Text Generator at TextSpace.net